به طور میانگین، 4.5 تعامل نیاز است تا کاربر به مشتری تبدیل شود. وقتی شخصی برای اولین بار با وب سایت و یا برند شما آشنا می شود، قطعاً حساب بانکی خود را برای شما خرج نمی کند. اگر می خواهید کاربران مجدداً به وب سایت شما بازگردند، دریافت آدرس ایمیل و یا درخواست ثبت نام از آنها می تواند یک راه مؤثر برای این مسئله باشد. مشکل دراینجا فرم هایی با طراحی نا مناسب و یا پیچیده هستند.
راه حل های پیشنهادی برای این مشکل: فرم های ساده تر، با ورودی های کمتر قطعاً به جذب بیشتر مشتری کمک می کند. دکمه های فرم، بسیار مهم هستند. دقت کنید که رنگ آن نسبت به رنگ پس زمینه بارز باشد.حتی متنی که داخل این دکمه ها هستند نیز بسیار مهم است. تأثیر "کپن 10 هزار تومانی من را بفرست" بسیار بالاتر از یک کلمه ساده مانند "ثبت" است. همین تغییرات ساده در همین دکمه، تأثیرات بسیار بزرگی در تبدیل شدن به مشتری دارد.
مدیریت محصولات نا موجود
اجازه ندهید محصولات ناموجود در قسمت های اصلی UX شما نمایش داده شوند. به خاطر داشته باشید که هدف، بالا بردن اعتماد کاربر است. اگر محصولی را در صفحه اصلی ببیند و آن را بپسندد، اگر آن محصول موجود نباشد، اعتماد وی را به شدت کاهش می دهد. اگر قصد دارید تا محصولی را بعداً موجود کنید، می توانید از ویژگی هایی مانند " به من اطلاع بده" در صفحه محصول مورد نظر استفاده کنید.
راهکار های این مشکل: از کاربران عذرخواهی کنید و زمان موجود شدن مجدد را به آنها اطلاع دهید. همچنین آنها را از دسته بندی های اصلی خود خارج کنید و بر روی آنها برچسب ناموجود بزنید.
اطلاعات پروژه | |
---|---|
نام پروژه | پروژه ساختمانی |
موضوع پروژه | ساختمانی |
نام کارفرما | علی رضایی |
تاریخ شروع | 13 بهمن 95 |
تاریخ اتمام | 12 اسفند 95 |